måndag 3 september 2007

Bevisen

Många kommer att ifrågasätta bloggens mening och bakgrund. Min terapeut (bäst för henne att hon håller sin tystnadsplikt) tror att jag innerst inne, vill bli accepterad av mina bröder. Att jag söker bekräftelse, som vore jag Tony Soprano med oidipuskomplex. Kanske är det också sanningen. Målet är att återigen få vara en Schulman. Jag vill komma in i värmen. Det är kallt i ingenmansland.

Jag kommer bit för bit att presentera bevis och pusselbitar som ska få er att acceptera och älska mig. Jag behöver er tro. Det kanske kan bli en tröst om allt annat misslyckats.

Tills dess, behöver jag hjälp med att sprida budskapet, då den lär försöka kvävas till tystnad av mina bröder. Berätta på alla sätt ni kan. Ring Anders Gerdin, Carl M Sundevall och Anders Timell. Eller kanske skriver ni en rad i er blogg. The truth is out here.

2 kommentarer:

CATOVENTURE sa...

Kalla på grisarna!

Anonym sa...

fan va töntigt tråkig du verkar vara